25 de febr. 2011

No surrender / Sense rendició

Va pel Xavi, company de concerts, la seva preferida.

Ho reconec, durant els concerts s'em posa la pell de gallina, és inevitable, Born to run, Badlands, Jungleland...i moltes altres quan sonen un calfred em recorre tot el cos, però el 19 de juliol de 2008 el molt mal parit em va fer caure un llàgrima (i al Xavi també) !!! arrencar un conçert amb No surrender és un cop baix !!!

No surrender i Radio Nowhere de propina, a sota la versió acústica durant la gira del 84




Marxàrem de la classe haviem de fugir d’aquells idiotes
Aprenguérem més d’un disc de tres minuts del que mai aprenguérem a l’escola
Aquesta nit he sentit el sò del bateria del barri
Puc sentir com el meu cor comença a bategar dius que estàs cansada i tan sols vols tancar els ulls i perseguir els teus somnis

Vàrem fer una promesa i juràrem que sempre la recordaríem
Sense retirada sense rendició
Com soldats en una nit d’hivern amb un vot per defensar, sense retirada sense rendició

Ara joves rostres creixen tristos i vells i cors ardents creixen freds, jurarem com a germans de sang contra el vent. Estic a punt per ser jove de nou i sentir la veu de la teva germana cridant-nos a través dels camps bé potser podiem algun trobar un lloc per nosaltres amb aquestes bateries i aquestes guitarres

Vàrem fer una promesa i juràrem que sempre la recordaríem
Sense retirada sense rendició
Com soldats en una nit d’hivern amb un vot per defensar, sense retirada sense rendició
Germans de sang en una nit de tempesta amb un vot per defensar sense retirada sense rendició

Aquesta nit els llums del carrer s’esmorteeixen les parets de l’habitació em cauen a sobre
Hi ha una guerra fora que segueix furiosa
Dius que no ja és cosa nostra guanyar-la
Vull dormir sota pacífics cels al llit de la meva amant amb un ampli país als meus ulls i aquests romàntics somnis dins el cap

Vàrem fer una promesa i juràrem que sempre la recordaríem
Sense retirada sense rendició
Germans de sang en una nit de tempesta amb un vot per defensar sense retirada sense rendició

5 comentaris:

Keks ha dit...

No Surrender!
I pq, altre cop!! la pell de Gallina?
Tu ho has dit, La preferida.... però i es q tants cops ens hem emocionat veient-lo i escoltant-lo, inclús a només 3 metres, intentant sempre pillar o colar-nos en algún lloc 'privilegiat'!!
Ets un crack Oriol!!
Slt i gasssssssssss
Xavi

Marc!!!! ha dit...

Marc Clusa Aguilar
Em de ser essers lliures.......... propòsit per a tothom!!!! la essència original de cada ser. donem-nos permís, agafem consciencia, obrim-nos, fusionem-nos amb nosaltres mateixos, no tinguem por a ser vulnerables, siguem conscients, no deixis que el teu ego embruti la teva essència. Salut companys!!!
Tougher Than The Rest - Bruce Springsteen & The E Street Band

Redacció ha dit...

Molts records amb aquest tema. Anys salvatges de rebeldia, ay ay ay.. que em poso tonto.
Salut company.

djxesc ha dit...

Gran bloc, em serà perfecte per millorar el coneixement d'en Bruce, que no es gaire profund jeje

Salut!

Unknown ha dit...

No surrender, per mi la millor canço del Boss, i des de fa una epoca himne familiar......